dc.contributor.author |
Крохмаль, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-28T12:49:29Z |
|
dc.date.available |
2023-03-28T12:49:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378(477) |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.12958/2227-2844-2022-6(354)-28-32 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9560 |
|
dc.description |
Крохмаль І. М. Формування усвідомленої мотивації до професійної діяльності майбутнього фахівця інформаційно-документознавчої галузі / І. М. Крохмаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.28-32. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкривається поняття «мотив», аналізуються підходи науковців до його визначення. Визначено актуальність та значущість мотивації до професійної діяльності, яка формується у процесі підготовки майбутнього фахівця інформаційно-документознавчої галузі в сучасній вищій школі. Розглянуто шляхи формування усвідомленої мотивації до вибраної професійної діяльності майбутніми фахівцями-документознавцями. Велике значення надається питанню якісної та ефективної підготовки вищезазначеного фахівця, а також акцентується увага на важливих проблемах, які виникають у процесі фахової підготовки здобувачів освіти спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Указано на затребуваність вибраного фаху та можливість самореалізації фахівців на сучасному ринку праці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мотив |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
знання |
uk_UA |
dc.subject |
фахівець |
uk_UA |
dc.subject |
навички |
uk_UA |
dc.subject |
уміння |
uk_UA |
dc.title |
Формування усвідомленої мотивації до професійної діяльності майбутнього фахівця інформаційно-документознавчої галузі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |