Abstract:
У статті розкривається поняття «мотив», аналізуються підходи науковців до його визначення. Визначено актуальність та значущість мотивації до професійної діяльності, яка формується у процесі підготовки майбутнього фахівця інформаційно-документознавчої галузі в сучасній вищій школі. Розглянуто шляхи формування усвідомленої мотивації до вибраної професійної діяльності майбутніми фахівцями-документознавцями. Велике значення надається питанню якісної та ефективної підготовки вищезазначеного фахівця, а також акцентується увага на важливих проблемах, які виникають у процесі фахової підготовки здобувачів освіти спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Указано на затребуваність вибраного фаху та можливість самореалізації фахівців на сучасному ринку праці.
Description:
Крохмаль І. М. Формування усвідомленої мотивації до професійної діяльності майбутнього фахівця інформаційно-документознавчої галузі / І. М. Крохмаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С.28-32.