Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Специфіка використання предметно-мовного інтегрованого навчання студентів немовних спеціальностей ЗВО

Show simple item record

dc.contributor.author Сергєєва, В. Є.
dc.date.accessioned 2023-03-02T22:56:05Z
dc.date.available 2023-03-02T22:56:05Z
dc.date.issued 2022-03
dc.identifier.other УДК 37.091.12.011.3-051:811]:378.147
dc.identifier.other DOI: 10.12958/2227-2844-2022-2(350)-149-157
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9492
dc.description Сергєєва В. Є. Специфіка використання предметно-мовного інтегрованого навчання студентів немовних спеціальностей ЗВО / В.Є. Сергєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.149-157. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано специфіку застосування предметно мовного інтегрованого навчання студентів немовних спеціальностей ЗВО, яке є інноваційним методом навчання предмету за допомогою засобів іноземної мови, головною метою якого є вивчення навчального предмету й поліпшення іншомовних комунікативних навичок студентів. Ґрунтуючись на результатах проведеного педагогічного експерименту, автор доходить висновку про те, що крім очевидної переваги, вираженого в підвищенні рівня мовної підготовки, існує ще низка плюсів предметно-мовного інтегрованого навчання, а саме: студенти набувають здатність до пізнавального й усвідомленого навчання, тому що даний метод надає студентам можливість використовувати знання з одного контексту як бази для іншого, тому що це допомагає їм застосовувати, інтегрувати й переносити знання, розбудовуючи критичне мислення; предметно-мовне інтегроване навчання може підвищити мотивацію студентів до вивчення іноземних мов, оскільки студенти, зацікавлені в певній темі, будуть мати додатковий стимул опанувати мовою, яка дасть їм можливість освоїти матеріал, брати участь у дискусії й виражати свою думку; зростання інтересу до іноземних мов призводить до розвитку зацікавленості в зарубіжних культурах, і в результаті розбудовується міжкультурна комунікація, знання й розуміння міжкультурних відмінностей, повага до культур інших народів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject предметно-мовне інтегроване навчання uk_UA
dc.subject студенти немовних спеціальностей ЗВО uk_UA
dc.subject інноваційні технології навчання іноземним мовам uk_UA
dc.subject педагогічний експеримент uk_UA
dc.title Специфіка використання предметно-мовного інтегрованого навчання студентів немовних спеціальностей ЗВО uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account