Abstract:
У статті проаналізовано специфіку застосування предметно мовного інтегрованого навчання студентів немовних спеціальностей
ЗВО, яке є інноваційним методом навчання предмету за допомогою
засобів іноземної мови, головною метою якого є вивчення навчального
предмету й поліпшення іншомовних комунікативних навичок студентів.
Ґрунтуючись на результатах проведеного педагогічного
експерименту, автор доходить висновку про те, що крім очевидної
переваги, вираженого в підвищенні рівня мовної підготовки, існує ще
низка плюсів предметно-мовного інтегрованого навчання, а саме:
студенти набувають здатність до пізнавального й усвідомленого
навчання, тому що даний метод надає студентам можливість
використовувати знання з одного контексту як бази для іншого, тому що
це допомагає їм застосовувати, інтегрувати й переносити знання,
розбудовуючи критичне мислення; предметно-мовне інтегроване
навчання може підвищити мотивацію студентів до вивчення іноземних
мов, оскільки студенти, зацікавлені в певній темі, будуть мати
додатковий стимул опанувати мовою, яка дасть їм можливість освоїти
матеріал, брати участь у дискусії й виражати свою думку; зростання
інтересу до іноземних мов призводить до розвитку зацікавленості в
зарубіжних культурах, і в результаті розбудовується міжкультурна
комунікація, знання й розуміння міжкультурних відмінностей, повага до
культур інших народів.
Description:
Сергєєва В. Є. Специфіка використання предметно-мовного інтегрованого навчання студентів немовних спеціальностей ЗВО / В.Є. Сергєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2022. - №2 (350), березень. – С.149-157.