dc.contributor.author |
Перова, С. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-13T19:37:17Z |
|
dc.date.available |
2023-02-13T19:37:17Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК: 378.147:81’255 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9411 |
|
dc.description |
Перова С. В. Гібридне навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів у закладах вищої освіти / С. В. Перова // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 48-58. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі сучасних підходів визначено особливості гібридного навчання та обґрунтовано переваги його застосування під час форс-мажорних обставин у країні. Поняття «змішане навчання» («blended») і «гібридне навчання» («hybrid») розглянуто як синонімічні та розуміються як навчання, коли формати online і life чергуються один з одним. Виділено основні характеристики гібридного навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів: одночасне існування старих і нових технологій; спрямованість на сучасне освітнє середовище; заміна застарілої частини традиційного освітнього процесу інноваційними методами і технологіями; підвищення ефективності освоєння матеріалу. Описано етапи гібридного навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів та розкрито процедуру оцінювання ефективності, переваг і недоліків гібридного навчання на прикладі вибіркового освітнього компонента «Основи художнього перекладу». Проаналізовано результати анкетування щодо задоволеності застосування гібридного навчання в процесі підготовки студентів у закладі вищої освіти. Установлено, що гібридне навчання, яке включає різні компоненти, що гармонійно поєднуються й утворюють цілісну методичну систему навчання із застосуванням інноваційних технологій, є оптимальним в умовах сучасних викликів перед нашою державою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
гібридне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні перекладачі-бакалаври |
uk_UA |
dc.subject |
вибірковий освітній компонент |
uk_UA |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
сучасні виклики освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освітні платформи Moodle і Microsoft Teams |
uk_UA |
dc.title |
Гібридне навчання майбутніх перекладачів-бакалаврів у закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |