| dc.contributor.author | Тупиця, О. Ю. | |
| dc.contributor.author | Зімакова, Л. В. | |
| dc.date.accessioned | 2022-12-16T15:27:10Z | |
| dc.date.available | 2022-12-16T15:27:10Z | |
| dc.date.issued | 2021-10 | |
| dc.identifier.other | УДК 81.07(072.8)-057.875 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9324 | |
| dc.description | Тупиця О. Ю. Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови / О. Ю. Тупиця, Л. В. Зімакова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 238-246. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості розвитку фонетичної компетентності студентів спеціальності “Філологія”, які починають вивчати другу іноземну мову (німецьку). Фонетична компетентність є складником усіх видів мовленнєвих навичок. Автори переконані, що вивчення фонетики не можливе без практичного засвоєння лексичних та граматичних конструкцій іноземної мови. Підібрані авторами “ігри в німецьку вимову” спрямовані на створення “німецького акценту” студентів. Таким чином, практика доводить, що принцип апроксимації, який застосовується на початковому етапі вивчення іноземної мови, є недоречним для студентів у вивчені німецької мови як другої іноземної. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | філологічні науки; | |
| dc.subject | студент-філолог | uk_UA |
| dc.subject | фонетична компетентність | uk_UA |
| dc.subject | друга іноземна мова (німецька) | uk_UA |
| dc.subject | комунікативний підхід | uk_UA |
| dc.subject | гра в німецьку вимову | uk_UA |
| dc.title | Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |