dc.contributor.author |
Тупиця, О. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Зімакова, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-16T15:27:10Z |
|
dc.date.available |
2022-12-16T15:27:10Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 81.07(072.8)-057.875 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9324 |
|
dc.description |
Тупиця О. Ю. Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови / О. Ю. Тупиця, Л. В. Зімакова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 238-246. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості розвитку фонетичної компетентності
студентів спеціальності “Філологія”, які починають вивчати другу
іноземну мову (німецьку). Фонетична компетентність є складником усіх
видів мовленнєвих навичок. Автори переконані, що вивчення фонетики
не можливе без практичного засвоєння лексичних та граматичних
конструкцій іноземної мови. Підібрані авторами “ігри в німецьку
вимову” спрямовані на створення “німецького акценту” студентів. Таким
чином, практика доводить, що принцип апроксимації, який
застосовується на початковому етапі вивчення іноземної мови, є
недоречним для студентів у вивчені німецької мови як другої іноземної. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
студент-філолог |
uk_UA |
dc.subject |
фонетична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
друга іноземна мова (німецька) |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
гра в німецьку вимову |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |