Abstract:
У статті розглянуто особливості розвитку фонетичної компетентності
студентів спеціальності “Філологія”, які починають вивчати другу
іноземну мову (німецьку). Фонетична компетентність є складником усіх
видів мовленнєвих навичок. Автори переконані, що вивчення фонетики
не можливе без практичного засвоєння лексичних та граматичних
конструкцій іноземної мови. Підібрані авторами “ігри в німецьку
вимову” спрямовані на створення “німецького акценту” студентів. Таким
чином, практика доводить, що принцип апроксимації, який
застосовується на початковому етапі вивчення іноземної мови, є
недоречним для студентів у вивчені німецької мови як другої іноземної.
Description:
Тупиця О. Ю. Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови / О. Ю. Тупиця, Л. В. Зімакова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 238-246.