Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей

Show simple item record

dc.contributor.author Корж, О. Ю.
dc.contributor.author Захаржевська, А. А.
dc.date.accessioned 2022-12-16T15:02:28Z
dc.date.available 2022-12-16T15:02:28Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 372.8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9321
dc.description Корж О. Ю. Особливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей / О. Ю. Корж, А. А. Захаржевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 206-215. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості навчання професійно-орієнтованої іноземної мови студентів немовних спеціальностей. Визначено, що професійно-орієнтоване навчання передбачає професійну спрямованість змісту навчальних матеріалів і навчальної діяльності, а зміст навчання іноземної мови має бути комунікативно і професійно спрямованим. Встановлено, що професійна спрямованість навчання вимагає інтеграції іноземної мови з профільними дисциплінами, ретельного відбору змісту навчальних матеріалів. З’ясовано, що одним з основних завдань професійно-спрямованого навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей є розвиток комунікативних умінь, які включають в себе говоріння, аудіювання, читання та переклад, а також письмо. Проаналізовано особливості розвитку кожного з означених умінь і визначено, що у діалозі набуваються навички і вміння непідготовленої мови, її спонтанність і швидкість; у монолозі тренується підготовлена промова з її логічністю і послідовністю; у процесі навчання читання іноземною мовою за фахом студентів немовних спеціальностей необхідно логічно розподіляти тексти за рівнем складності, щоб мовні одиниці, представлені в кожному новому тексті, були пов’язані з тими, що студенти вивчали раніше, а частково були абсолютно новими. Основним завданням навчання читанню виступає розвиток вміння складати та оформлювати науково-технічну документацію; готовність до комунікації іноземною мовою письмово для вирішення завдань професійної діяльності. В результаті дослідження зроблено висновок, що головною метою навчання професійно-спрямованої іноземної мови студентів немовних спеціальностей є активне володіння ними іноземною мовою як засобом формування і формулювання думок як в області повсякденного спілкування, так і в професійній сфері. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject студенти немовних спеціальностей uk_UA
dc.subject іноземна мова за професійним спрямуванням uk_UA
dc.subject професійна спрямованість навчання uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.title Особливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account