Abstract:
У статті досліджуються проблеми використання інтерактивних
методів у комплексному навчанні іноземців російської мови та культури
мовлення на досвіді роботи викладачів кафедри світової літератури та
російського мовознавства ДЗ „Луганський національний університет
імені Тараса Шевченка”, аналізуються чинні інтерактивні форми й
методи навчання з врахуванням специфіки дисципліни викладання.
Проблема інтерактивного навчання як форма освітнього процесу
розглядається на прикладі вивчення студентами дисципліни „Російська
мова і культура мовлення”. У ролі ілюстрації деяких теоретичних
положень, які розкривають суть інтерактивного навчання, демонструються методи інтерактивного навчання, що використовуються
на практичних заняттях із вказаної дисципліни.
На думку автора, технологія інтерактивного навчання є ефективним
засобом інтенсифікації та оптимізації навчального процесу, а також
підвищення інтересу і мотивації студентів до вивчення російської мови
як іноземної. Використання технології інтерактивного навчання у процесі
підготовки вчителя школи сприяє розвитку та удосконаленню
іншомовних комунікативних умінь майбутніх фахівців та формуванню
їхніх особистісно-професійних якостей, що є запорукою успішного
функціонування в умовах сучасного освітнього простору.
Description:
Кіріченко О. М. Використання інтерактивних методів у комплексному навчанні іноземців російської мови та культури мовлення / О. М. Кіріченко, С. А. Шпетна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2021. - № 7 (345), жовтень. – С. 186-194.