| dc.contributor.author | Яцула, Т. В. | |
| dc.date.accessioned | 2022-12-02T08:08:02Z | |
| dc.date.available | 2022-12-02T08:08:02Z | |
| dc.date.issued | 2021-10 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.9:378 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9280 | |
| dc.description | Яцула Т. В. Теоретичні засади створення суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентами як основа творчої співпраці / Т. В. Яцула // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 220-229. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядається сутність суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентами як основа творчої співпраці. Автором доведено що творча співпраця, взаємодія, в основі якої знаходяться суб’єкт-суб’єктні взаємовідносини, спрямована на більш глибоку рефлексію власного світу та його збагачення світом іншої людини. Представлений автором аналіз дає змогу осмислити цінність суб’єкт-суб’єктних взаємодносин для викладача як його спроможність бути значущою особистістю в процесі розвитку майбутнього фахівця. У такому контексті творча співпраця, взаємовідносини викладача зі студентами є ціннісно-смисло-орієнтованою діяльністю, що надає змогу знаходити не тільки сенс взаємодії, а і сенс власного життя. Охарактеризований підхід дає змогу аналізувати творчу співпрацю викладача зі студентами як взаємодію не тільки з позиції суб’єкт-суб’єктної взаємодії, але і з позиції «внутрішньої діалогічності свідомості» викладача під час взаємодії Діалогічність свідомості припускає емпатійне сприйняття особливостей студентів, «глибинне» проникнення у світ людини. В основі суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентом є діалог. Учасники діалогу знаходяться в стані співмислення. Діалог передбачає: інтерес до суб’єктності людини, бажання знати особливості світосприймання, цінності, установки і надає можливість на основі співпричетності світів викладача і студента інтеріоризувати свої цінності, погляди, позиції у світосприймання студента. Діалог розуміється як цінність творчого саморозвитку його учасників. У процесі діалогу відбувається самореалізація творчої «Я-концепції» як викладача, так і студента. Для викладача важливим є вміння самопрезентувати себе. А це не тільки знання з предмету що викладається, педагогічна майстерність, а і відкритість щодо презентування світу своїх захоплень. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | суб’єкт-суб’єктних взаємовідносини | uk_UA |
| dc.subject | діалог | uk_UA |
| dc.subject | творча співпраця | uk_UA |
| dc.subject | ціннісно-смисло-орієнтована діяльність | uk_UA |
| dc.title | Теоретичні засади створення суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентами як основа творчої співпраці | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |