Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Поняття «інтерактивність» крізь призму педагогічної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Морозова, М. В.
dc.date.accessioned 2022-12-02T07:44:43Z
dc.date.available 2022-12-02T07:44:43Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 378.147.091.3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9276
dc.description Морозова М. В. Поняття «інтерактивність» крізь призму педагогічної освіти / М. В. Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 182-192. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто генезис поняття «інтерактивність» у сучасних психолого-педагогічних та методологічних дослідженнях. Визначено, що інтерактивність проходить крізь усю історію педагогічної освіти. У роботі було проаналізовано поняття «інтерактивність» в педагогіці, методиці викладання іноземних мов, програмуванні, системі телекомунікацій, мультимедіа, дизайні, культурології, літературі, соціології. Метою освітнього процесу є підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах, що стрімко змінюються, формування мислення як фактору становлення сучасної особистості майбутнього вчителя та впровадження демократичних цінностей у майбутніх учителів нового покоління. Було зазначено, що компетентнісний підхід при організації освітнього процесу вимагає від викладача зміни процесу навчання: його структури, форм організації діяльності, принципів взаємодії суб’єктів. Встановлено, що в інтерактивному навчанні змінюється взаємодія викладача і майбутнього вчителя: активність викладача поступається місцем активності майбутніх учителів, а завданням викладача стає створення умов для їх ініціативи. Навчальний процес організований таким чином, що практично всі його учасники виявляються втягнутими в процес пізнання, вони мають можливість розуміти і рефлексувати з приводу того, що вони знають і про що думають. З’ясовано, що особливістю інтерактивних методів є високий рівень взаємно спрямованої активності суб’єктів взаємодії, емоційне, духовне єднання учасників. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject інтерактивність uk_UA
dc.subject інтерактивне навчання uk_UA
dc.subject педагогічна освіта uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.title Поняття «інтерактивність» крізь призму педагогічної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account