| dc.contributor.author | Бойко, Т. В. | |
| dc.date.accessioned | 2022-11-26T22:40:59Z | |
| dc.date.available | 2022-11-26T22:40:59Z | |
| dc.date.issued | 2021-10 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.015.311 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9260 | |
| dc.description | Бойко Т. В. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов / Т. В. Бойко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 30-39. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті висвітлено специфіку професійної діяльності майбутніх вчителів іноземних мов, яка доводить, що підвищення їхньої конкурентноспроможності та реформування системи загальної середньої та вищої освіти в Україні підвищують вимоги до здійснення професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. Констатовано, що у процесі впровадження в усі сфери діяльності освітніх закладів новітніх інформаційних технологій особливого значення в підготовці майбутніх вчителів іноземних мов набуває проблема формування їхньої інформаційно-комунікативної компетентності в процесі навчання в закладах вищої освіти. У статті охарактеризовано феномен «мультимедійні технології» як комп’ютерну технологію, яка дозволяє гнучко керувати потоками різноманітної інформації. Наголошено, що немає єдиного підходу до даного явища. Метою даної статті є характеристика проблеми мультимедійних технологій як засобу підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. Дослідження авторки статті доводить, що на сучасному етапі робота щодо впровадження мультимедіа в освітній процес вищої школи здійснюється у двох напрямах: перший з них полягає в тому, що мультимедіа включають до освітнього процесу як «допоміжний» засіб з використанням традиційних методів системи освіти; другий напрям передбачає зміну змісту освіти, переогляд методів та форм організації освітнього процесу, побудови цілісних курсів, основаних на використанні змістового наповнення ресурсів в окремих дисциплінах закладів вищої освіти, що готують майбутніх вчителів іноземних мов. У статті констатовано, що застосування здобувачами вищої освіти, майбутніми вчителями іноземних мов мультимедіа та забезпечення системного застосування мультимедійних технологій має бути відповідним до дидактичних цілей професійної підготовки здобувачів вищої освіти з іноземних мов. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | мультимедійні засоби навчання | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі іноземних мов | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
| dc.title | Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |