dc.contributor.author |
Бойко, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-26T22:40:59Z |
|
dc.date.available |
2022-11-26T22:40:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.015.311 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9260 |
|
dc.description |
Бойко Т. В. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов / Т. В. Бойко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 30-39. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено специфіку професійної діяльності майбутніх
вчителів іноземних мов, яка доводить, що підвищення їхньої
конкурентноспроможності та реформування системи загальної середньої
та вищої освіти в Україні підвищують вимоги до здійснення професійної
підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. Констатовано, що у
процесі впровадження в усі сфери діяльності освітніх закладів новітніх
інформаційних технологій особливого значення в підготовці майбутніх
вчителів іноземних мов набуває проблема формування їхньої
інформаційно-комунікативної компетентності в процесі навчання в
закладах вищої освіти.
У статті охарактеризовано феномен «мультимедійні технології» як
комп’ютерну технологію, яка дозволяє гнучко керувати потоками
різноманітної інформації. Наголошено, що немає єдиного підходу до
даного явища. Метою даної статті є характеристика проблеми мультимедійних
технологій як засобу підвищення ефективності професійної підготовки
майбутніх вчителів іноземних мов.
Дослідження авторки статті доводить, що на сучасному етапі
робота щодо впровадження мультимедіа в освітній процес вищої школи
здійснюється у двох напрямах: перший з них полягає в тому, що
мультимедіа включають до освітнього процесу як «допоміжний» засіб з
використанням традиційних методів системи освіти; другий напрям
передбачає зміну змісту освіти, переогляд методів та форм організації
освітнього процесу, побудови цілісних курсів, основаних на
використанні змістового наповнення ресурсів в окремих дисциплінах
закладів вищої освіти, що готують майбутніх вчителів іноземних мов. У
статті констатовано, що застосування здобувачами вищої освіти,
майбутніми вчителями іноземних мов мультимедіа та забезпечення
системного застосування мультимедійних технологій має бути
відповідним до дидактичних цілей професійної підготовки здобувачів
вищої освіти з іноземних мов. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мультимедійні засоби навчання |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.title |
Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |