Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Нейрографіка як засіб розвитку креативного мислення майбутніх педагогів

Show simple item record

dc.contributor.author Бадер, С. О.
dc.date.accessioned 2022-11-26T22:33:50Z
dc.date.available 2022-11-26T22:33:50Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 378.147:159.955-051
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9259
dc.description Бадер С. О. Нейрографіка як засіб розвитку креативного мислення майбутніх педагогів / С. О. Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 19-29. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність проблеми розвитку креативного мислення майбутніх педагогів зумовлена низкою чинників, що провокують появу нових вимог до сучасної людини: здатність швидко приймати рішення, самостійно моделювати власне майбутнє та брати відповідальність за нього; навчатися впродовж життя, успішно будувати відносини з оточуючими, бути креативним. У статті автор робить спробу обґрунтувати доцільність використання нейрографіки як арт терапевтичного методу розвитку важливої риси мислення сучасного студента педагогічного профілю ‒ креативності. Визначено сутність понять «творче мислення», «креативне мислення», «нейрографіка». Провідне поняття розвідки ‒ нейрографіка ‒ визначено як арт-технологію роботи з підсвідомим особистості, коли у процесі малювання за спеціальним алгоритмом у людини формуються нові нейронні звʼязки, розвивається креативне мислення, що дозволяє по новому поглянути на проблему та більш ефективно вирішити її. Розкрито принципи нейрографічного малювання (нейропластичність, опора на внутрішній смисл особистості, високий ступінь незалежності), його зміст, алгоритм використання для розвитку креативного мислення здобувачів (робота із запитом, формування композиції, сполучення елементів/округлення, пошук нових форм, лінії поля, фіксація нових результатів, рефлексія); подано трактування провідних фігур (коло, трикутник, квадрат, а також нейрографічна лінія) у нейрографічному малюнку. Доведено ефективність використання методу нейрографіки в освітньому процесі закладів вищої освіти для розвитку креативного мислення майбутніх педагогів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject нейрографіка uk_UA
dc.subject арт-технології uk_UA
dc.subject майбутні педагоги uk_UA
dc.subject креативне мислення uk_UA
dc.subject творче мислення uk_UA
dc.subject дивергентне мислення uk_UA
dc.title Нейрографіка як засіб розвитку креативного мислення майбутніх педагогів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account