dc.contributor.author |
Сізова, К. Л. |
|
dc.contributor.author |
Сошенко, С. М. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-26T21:15:58Z |
|
dc.date.available |
2022-11-26T21:15:58Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.811.1 134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9255 |
|
dc.description |
Сізова К. Л. Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту / К. Л. Сізова, С. М. Сошенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 197-206. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджується методика роботи з букстаграмом на уроках
української літератури. Букстаграм розглядається як елемент сучасного
освітнього дискурсу. Аналізуються особливості букстаграму як
різновиду креолізованого тексту, що сприяє творчому осмисленню
художнього твору. Простежується роль букстаграму у розвитку
креативного мислення учнів, зокрема, букстаграм розглядається як
форма співтворчості читача з автором твору, інструмент осучаснення
української літературної класики і модернізації вивчення літератури у
школі. Визначаються методичні засади застосування букстаграму як
засобу формування читацької культури і активізації інтересу учнів до
читання української художньої літератури. У статті аналізуються зразки
букстаграмів, створених учнями під керівництвом майбутніх вчителів
української мови і літератури під час проходження практики у закладах
загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
букстаграм |
uk_UA |
dc.subject |
креолізований текст |
uk_UA |
dc.subject |
методика викладання української літератури |
uk_UA |
dc.subject |
активізації інтересу до читання |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |