| dc.contributor.author | Сізова, К. Л. | |
| dc.contributor.author | Сошенко, С. М. | |
| dc.date.accessioned | 2022-11-26T21:15:58Z | |
| dc.date.available | 2022-11-26T21:15:58Z | |
| dc.date.issued | 2021-10 | |
| dc.identifier.other | УДК 371.811.1 134 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9255 | |
| dc.description | Сізова К. Л. Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту / К. Л. Сізова, С. М. Сошенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 197-206. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті досліджується методика роботи з букстаграмом на уроках української літератури. Букстаграм розглядається як елемент сучасного освітнього дискурсу. Аналізуються особливості букстаграму як різновиду креолізованого тексту, що сприяє творчому осмисленню художнього твору. Простежується роль букстаграму у розвитку креативного мислення учнів, зокрема, букстаграм розглядається як форма співтворчості читача з автором твору, інструмент осучаснення української літературної класики і модернізації вивчення літератури у школі. Визначаються методичні засади застосування букстаграму як засобу формування читацької культури і активізації інтересу учнів до читання української художньої літератури. У статті аналізуються зразки букстаграмів, створених учнями під керівництвом майбутніх вчителів української мови і літератури під час проходження практики у закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | букстаграм | uk_UA |
| dc.subject | креолізований текст | uk_UA |
| dc.subject | методика викладання української літератури | uk_UA |
| dc.subject | активізації інтересу до читання | uk_UA |
| dc.title | Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |