Abstract:
У статті досліджується методика роботи з букстаграмом на уроках
української літератури. Букстаграм розглядається як елемент сучасного
освітнього дискурсу. Аналізуються особливості букстаграму як
різновиду креолізованого тексту, що сприяє творчому осмисленню
художнього твору. Простежується роль букстаграму у розвитку
креативного мислення учнів, зокрема, букстаграм розглядається як
форма співтворчості читача з автором твору, інструмент осучаснення
української літературної класики і модернізації вивчення літератури у
школі. Визначаються методичні засади застосування букстаграму як
засобу формування читацької культури і активізації інтересу учнів до
читання української художньої літератури. У статті аналізуються зразки
букстаграмів, створених учнями під керівництвом майбутніх вчителів
української мови і літератури під час проходження практики у закладах
загальної середньої освіти.
Description:
Сізова К. Л. Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту / К. Л. Сізова, С. М. Сошенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 197-206.