| dc.contributor.author | Мухіна, А. Ю. | |
| dc.date.accessioned | 2022-11-26T20:53:01Z | |
| dc.date.available | 2022-11-26T20:53:01Z | |
| dc.date.issued | 2021-10 | |
| dc.identifier.other | УДК 376:575.16 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9252 | |
| dc.description | Мухіна А. Ю. Організація сенсорного середовища в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру / А. Ю. Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 240-.249 | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті розкрито особливості застосування методу сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра. Представлено історичні дані з питання дослідження проблеми сенсорної інтеграції, основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Наведено визначення поняття «сенсорна інтеграція», критерії адекватної сенсорної інтеграції у нейротипових людей, фундаментальне значення для розвитку якої має функціювання чотирьох систем, які відбирають і аналізують інформацію, пов’язану з тілом. Виокремлені особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра, особливості зорового, слухового, тактильного сприйняття таких дітей. Зазначено, що особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра стають причиною проблем у навчанні та призводять до різних видів дезадаптованої поведінки. Розкрито сутність методу сенсорної інтеграції, його зміст і задачі. З’ясовані основні правила організації навчальних занять з використанням метода «сенсорна інтеграція» та категоріії дітей з розладами аутичного спектра, до яких першою чергою слід застосовувати даний метод. Також у статті наведені основні вправи на стимуляцію сенсорної інтеграції. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | аутизм | uk_UA |
| dc.subject | корекція | uk_UA |
| dc.subject | метод | uk_UA |
| dc.subject | сенсорна інтеграція | uk_UA |
| dc.subject | відчуття | uk_UA |
| dc.subject | сприйняття | uk_UA |
| dc.subject | діти з розладами аутичного спектра | uk_UA |
| dc.title | Організація сенсорного середовища в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |