Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Організація сенсорного середовища в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру

Show simple item record

dc.contributor.author Мухіна, А. Ю.
dc.date.accessioned 2022-11-26T20:53:01Z
dc.date.available 2022-11-26T20:53:01Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 376:575.16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9252
dc.description Мухіна А. Ю. Організація сенсорного середовища в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру / А. Ю. Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 240-.249 uk_UA
dc.description.abstract В статті розкрито особливості застосування методу сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра. Представлено історичні дані з питання дослідження проблеми сенсорної інтеграції, основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Наведено визначення поняття «сенсорна інтеграція», критерії адекватної сенсорної інтеграції у нейротипових людей, фундаментальне значення для розвитку якої має функціювання чотирьох систем, які відбирають і аналізують інформацію, пов’язану з тілом. Виокремлені особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра, особливості зорового, слухового, тактильного сприйняття таких дітей. Зазначено, що особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра стають причиною проблем у навчанні та призводять до різних видів дезадаптованої поведінки. Розкрито сутність методу сенсорної інтеграції, його зміст і задачі. З’ясовані основні правила організації навчальних занять з використанням метода «сенсорна інтеграція» та категоріії дітей з розладами аутичного спектра, до яких першою чергою слід застосовувати даний метод. Також у статті наведені основні вправи на стимуляцію сенсорної інтеграції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject аутизм uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject метод uk_UA
dc.subject сенсорна інтеграція uk_UA
dc.subject відчуття uk_UA
dc.subject сприйняття uk_UA
dc.subject діти з розладами аутичного спектра uk_UA
dc.title Організація сенсорного середовища в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account