dc.contributor.author |
Караманов, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Ключинська, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-21T13:51:57Z |
|
dc.date.available |
2022-11-21T13:51:57Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 069.1:373.016:7.015.31 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9251 |
|
dc.description |
Караманов О. В. Особливості застосування прийомів музейної педагогіки на уроках мистецтва у загальноосвітній школі / О. В. Караманов, М. В. Караманов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 180-187. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автори статті розглядають можливості організації музейно-педагогічної діяльності на уроках мистецтва (музичного мистецтва та
інтегрованого курсу «Мистецтво») та наголошують на ролі музею як
динамічного культурно-освітнього та науково-дослідного осередку
забезпечення освітнього процесу.
У статті аналізується поняття «інтерактивність освітнього процесу»
на прикладі застосування різних методів та прийомів музейної педагогіки
у діяльності освітніх та музейних закладів. Наголошується на важливості
застосування прийомів музейної педагогіки (порівняння, локалізації
подій, прослуховування, показу, коментування, реконструкції) для
формування ключових, міжпредметних та предметних мистецьких
компетентностей учнів, а також збагачення власного досвіду аналізу
музичних творів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
музейна педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
музейно-педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
прийоми |
uk_UA |
dc.subject |
уроки мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
загальноосвітня школа |
uk_UA |
dc.subject |
компетентності учнів |
uk_UA |
dc.title |
Особливості застосування прийомів музейної педагогіки на уроках мистецтва у загальноосвітній школі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |