Abstract:
Автори статті розглядають можливості організації музейно-педагогічної діяльності на уроках мистецтва (музичного мистецтва та
інтегрованого курсу «Мистецтво») та наголошують на ролі музею як
динамічного культурно-освітнього та науково-дослідного осередку
забезпечення освітнього процесу.
У статті аналізується поняття «інтерактивність освітнього процесу»
на прикладі застосування різних методів та прийомів музейної педагогіки
у діяльності освітніх та музейних закладів. Наголошується на важливості
застосування прийомів музейної педагогіки (порівняння, локалізації
подій, прослуховування, показу, коментування, реконструкції) для
формування ключових, міжпредметних та предметних мистецьких
компетентностей учнів, а також збагачення власного досвіду аналізу
музичних творів.
Description:
Караманов О. В. Особливості застосування прийомів музейної педагогіки на уроках мистецтва у загальноосвітній школі / О. В. Караманов, М. В. Караманов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 180-187.