| dc.contributor.author | Караманов, О. В. | |
| dc.contributor.author | Киричук, Л. І. | |
| dc.date.accessioned | 2022-11-21T13:42:51Z | |
| dc.date.available | 2022-11-21T13:42:51Z | |
| dc.date.issued | 2021-10 | |
| dc.identifier.other | УДК 069.12:159.95 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9250 | |
| dc.description | Караманов О. В. Особливості застосування когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності / О. В. Караманов, Л. І. Киричук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 171-179. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Автори статті розкривають різні аспекти когнітивної діяльності у просторі музею. Вони акцентують увагу на особливостях формування когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності та виходять з того, що музейний простір є оптимальним місцем, де можна проектувати, визначати й формулювати різні проблемні завдання для учнів. У статті наголошено, що початковим етапом мислення є виникнення проблемної ситуації, яка може розкрити інтелектуальні можливості дитини. У статті проаналізовано рівні мисленнєвої діяльності та різні когнітивні операції мислення, які автори адаптують до музейного простору та позашкільного закладу освіти, наголошено, що когнітивна діяльність безпосередньо пов’язана із креативною діяльністю; наведено приклади застосування стратегій мислення у просторі музею. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | когнітивні операції | uk_UA |
| dc.subject | мислення | uk_UA |
| dc.subject | когнітивна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | музейно-педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | креативність | uk_UA |
| dc.subject | музейний простір | uk_UA |
| dc.subject | учні | uk_UA |
| dc.subject | позашкільний заклад освіти | uk_UA |
| dc.title | Особливості застосування когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |