dc.contributor.author |
Караманов, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Киричук, Л. І. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-21T13:42:51Z |
|
dc.date.available |
2022-11-21T13:42:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-10 |
|
dc.identifier.other |
УДК 069.12:159.95 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9250 |
|
dc.description |
Караманов О. В. Особливості застосування когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності / О. В. Караманов, Л. І. Киричук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 171-179. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автори статті розкривають різні аспекти когнітивної діяльності у
просторі музею. Вони акцентують увагу на особливостях формування
когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності та
виходять з того, що музейний простір є оптимальним місцем, де можна
проектувати, визначати й формулювати різні проблемні завдання для
учнів. У статті наголошено, що початковим етапом мислення є
виникнення проблемної ситуації, яка може розкрити інтелектуальні
можливості дитини.
У статті проаналізовано рівні мисленнєвої діяльності та різні
когнітивні операції мислення, які автори адаптують до музейного
простору та позашкільного закладу освіти, наголошено, що когнітивна
діяльність безпосередньо пов’язана із креативною діяльністю; наведено
приклади застосування стратегій мислення у просторі музею. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
когнітивні операції |
uk_UA |
dc.subject |
мислення |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
музейно-педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
креативність |
uk_UA |
dc.subject |
музейний простір |
uk_UA |
dc.subject |
учні |
uk_UA |
dc.subject |
позашкільний заклад освіти |
uk_UA |
dc.title |
Особливості застосування когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |