Abstract:
Автори статті розкривають різні аспекти когнітивної діяльності у
просторі музею. Вони акцентують увагу на особливостях формування
когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності та
виходять з того, що музейний простір є оптимальним місцем, де можна
проектувати, визначати й формулювати різні проблемні завдання для
учнів. У статті наголошено, що початковим етапом мислення є
виникнення проблемної ситуації, яка може розкрити інтелектуальні
можливості дитини.
У статті проаналізовано рівні мисленнєвої діяльності та різні
когнітивні операції мислення, які автори адаптують до музейного
простору та позашкільного закладу освіти, наголошено, що когнітивна
діяльність безпосередньо пов’язана із креативною діяльністю; наведено
приклади застосування стратегій мислення у просторі музею.
Description:
Караманов О. В. Особливості застосування когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності / О. В. Караманов, Л. І. Киричук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 171-179.