Abstract:
Стаття присвячена висвітленню набуття особистісно спрямованих
здоров’язбережувальних компетентностей щодо ведення здорового
способу життя здобувачів загальної середньої освіти.
Метою даної статті є аналіз проблеми формування здорового
способу життя здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти
України.
Об’єкт дослідження: освітній процес в закладах загальної середньої
освіти України.
Предмет дослідження: процес формування здорового способу
життя здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти України.
В статті проаналізовано умови, які сприятимуть збереженню
здоров’я здобувачів освіти: оптимальне навантаження новою
інформацією, оскільки шкодять здоров’ю як перевантаження, так і
інтелектуальна пустота; забезпечення логічного викладу освітньої
інформації; забезпечення позитивного емоційного стану здобувачів
освіти, який є передумовою загального позитивного стану здоров’я.
Висновки. Для більш успішного формування здорового способу
життя здобувачів загальної середньої освіти важливими складовими є: 1. Збільшення кількості та якості соціальної реклами, змістом якої є
пропаганда здорового способу життя. 2. Сприяння обізнаності здобувачів
освіти закладів загальної середньої освіти про негативні наслідки
тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків. 3. Використання
інноваційних освітніх технологій у процесі збереження здоров’я
здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти. 4. Розширення
проведення культурно-мистецьких та фізкультурно-оздоровчих акцій для
здобувачів освіти загальної середньої освіти, спрямованих на
формування культури здоров’я та здорового способу життя.
5. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителів
закладів загальної середньої освіти.
Description:
Жукова О. А. Особистісна спрямованість використання здоров’язбережувальних технологій в закладах загальної середньої освіти / О. А. Жукова, О. В. Шукатка, С. В. Савчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 1. – С. 148-158.