dc.contributor.author |
Мироненко, Є. В. |
|
dc.contributor.author |
Фоміченко, І. П. |
|
dc.contributor.author |
Фоміченко, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Алаєва, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-11T20:48:30Z |
|
dc.date.available |
2022-11-11T20:48:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
УДК 338.45:339.138+621.39 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9223 |
|
dc.description |
Мироненко Є. В. Особливості розвитку комунікаційного середовища промислового підприємства в сучасних умовах господарювання/ Є. В. Мироненко, І. П. Фоміченко, С. О. Баркова, М. В. Алаєва // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2021. - №2 (64). – С.144-150. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти процесу формування комунікацій на промисловому підприємстві.
Головним завданням комунікаційної політики для підприємств є не тільки надання необхідної інформації щодо товарів і послуг, а й створення прихильності й довіри до підприємства, налагодження довгострокових відносин з клієнтами. Обґрунтовано, що в сучасних умовах нестабільного зовнішнього оточення комунікації оцінюють ситуацію, формують цілі і завдання,
виявляють проблеми в розвитку підприємства і загалом перетворюються на стратегічний ресурс управління промисловим
підприємством. Доведено, що для удосконалення системи комунікативного менеджменту на підприємстві слід чітко визначати потребу в інформації кожного структурного підрозділу й кожного робочого місця, регулювати інформаційні потоки відповідно до завдань, що вирішуються; повинна відбуватися взаємодія керівників і підлеглих; організація ефективної системи
зворотного зв’язку; запровадження системи збирання пропозицій; інформаційні повідомлення адміністрації підприємства;
використання сучасних інформаційних технологій. Запропоновано систему комунікативного менеджменту промислового підприємства, яка надає підприємству можливості результативного обміну інформацією між менеджерами й працівниками для
досягнення головної мети організації |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційні стратегії підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційний процес в управлінні |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційні засоби |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційний канал |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативний менеджмент |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку комунікаційного середовища промислового підприємства в сучасних умовах господарювання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |