Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості розвитку комунікаційного середовища промислового підприємства в сучасних умовах господарювання

Show simple item record

dc.contributor.author Мироненко, Є. В.
dc.contributor.author Фоміченко, І. П.
dc.contributor.author Фоміченко, С. О.
dc.contributor.author Алаєва, М. В.
dc.date.accessioned 2022-11-11T20:48:30Z
dc.date.available 2022-11-11T20:48:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 338.45:339.138+621.39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9223
dc.description Мироненко Є. В. Особливості розвитку комунікаційного середовища промислового підприємства в сучасних умовах господарювання/ Є. В. Мироненко, І. П. Фоміченко, С. О. Баркова, М. В. Алаєва // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2021. - №2 (64). – С.144-150. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти процесу формування комунікацій на промисловому підприємстві. Головним завданням комунікаційної політики для підприємств є не тільки надання необхідної інформації щодо товарів і послуг, а й створення прихильності й довіри до підприємства, налагодження довгострокових відносин з клієнтами. Обґрунтовано, що в сучасних умовах нестабільного зовнішнього оточення комунікації оцінюють ситуацію, формують цілі і завдання, виявляють проблеми в розвитку підприємства і загалом перетворюються на стратегічний ресурс управління промисловим підприємством. Доведено, що для удосконалення системи комунікативного менеджменту на підприємстві слід чітко визначати потребу в інформації кожного структурного підрозділу й кожного робочого місця, регулювати інформаційні потоки відповідно до завдань, що вирішуються; повинна відбуватися взаємодія керівників і підлеглих; організація ефективної системи зворотного зв’язку; запровадження системи збирання пропозицій; інформаційні повідомлення адміністрації підприємства; використання сучасних інформаційних технологій. Запропоновано систему комунікативного менеджменту промислового підприємства, яка надає підприємству можливості результативного обміну інформацією між менеджерами й працівниками для досягнення головної мети організації uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject комунікаційні стратегії підприємства uk_UA
dc.subject комунікаційний процес в управлінні uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject комунікаційні засоби uk_UA
dc.subject комунікаційний канал uk_UA
dc.subject комунікативний менеджмент uk_UA
dc.title Особливості розвитку комунікаційного середовища промислового підприємства в сучасних умовах господарювання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account