Abstract:
У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти процесу формування комунікацій на промисловому підприємстві.
Головним завданням комунікаційної політики для підприємств є не тільки надання необхідної інформації щодо товарів і послуг, а й створення прихильності й довіри до підприємства, налагодження довгострокових відносин з клієнтами. Обґрунтовано, що в сучасних умовах нестабільного зовнішнього оточення комунікації оцінюють ситуацію, формують цілі і завдання,
виявляють проблеми в розвитку підприємства і загалом перетворюються на стратегічний ресурс управління промисловим
підприємством. Доведено, що для удосконалення системи комунікативного менеджменту на підприємстві слід чітко визначати потребу в інформації кожного структурного підрозділу й кожного робочого місця, регулювати інформаційні потоки відповідно до завдань, що вирішуються; повинна відбуватися взаємодія керівників і підлеглих; організація ефективної системи
зворотного зв’язку; запровадження системи збирання пропозицій; інформаційні повідомлення адміністрації підприємства;
використання сучасних інформаційних технологій. Запропоновано систему комунікативного менеджменту промислового підприємства, яка надає підприємству можливості результативного обміну інформацією між менеджерами й працівниками для
досягнення головної мети організації
Description:
Мироненко Є. В. Особливості розвитку комунікаційного середовища промислового підприємства в сучасних умовах господарювання/ Є. В. Мироненко, І. П. Фоміченко, С. О. Баркова, М. В. Алаєва // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2021. - №2 (64). – С.144-150.