Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інтерактивні технології: складова навчального процесу

Show simple item record

dc.contributor.author Безрученков, Ю. В.
dc.date.accessioned 2022-02-01T21:23:50Z
dc.date.available 2022-02-01T21:23:50Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 378.004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8931
dc.description Безрученков Ю. В. Інтерактивні технології: складова навчального процесу / Ю. В. Безрученков // Науковий вісник Донбасу : електрон. наук. фах. вид. / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільск - 2015. - № 1 (29). - Вип. 2. - Режим доступу : Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2017/N1-2(35-36)/buvsnp.PDF uk_UA
dc.description.abstract Для професійної освіти фахівців необхідне застосування сучасних технологій. Інтерактивні технології, про які йдеться в статті, дозволяють надати студентам практичні та теоретичні знання і навички. Підхід у використанні інформаційних технологій в навчальному процесі, дозволяє поліпшити якість освіти і поставити його на більш високий конкурентоспроможної рівень. У статті термін «інтерактивна технологія навчання» характеризується комплексним підходом до створення, застосування, визначення всього освітнього процесу і оволодіння знаннями в системі людина-машина, які взаємоповʼязані між собою. Аналізуючи матеріал статті можна визначити, що термін «інтерактивний» говорить про здатність взаємодіяти і перебувати в режимі діалогу з будь-ким (система людина-людина) або чим-небудь (система людина-машина). В статті зазначається, що інтерактивне навчання – перш за все діалогове навчання, в процесі якого відбувається взаємодія викладача і студента. Автором відзначається, що при використанні інтерактивних технологій при навчанні, викладач може впливати на студента як безпосередньо в прямому контакті, так і віртуально, що часто використовується при дистанційних формах навчання. У статті підкреслюється, що інноваційні технології, що впроваджуються у вищій школі, є всього лише одним з інструментів навчального процесу, головним же в навчальному процесі залишається викладач, в обовʼязки якого входить доцільно та грамотно застосовувати сучасні інформаційні технології. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інтерактивність uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.title Інтерактивні технології: складова навчального процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account