Abstract:
Для професійної освіти фахівців необхідне застосування сучасних
технологій. Інтерактивні технології, про які йдеться в статті, дозволяють надати
студентам практичні та теоретичні знання і навички. Підхід у використанні
інформаційних технологій в навчальному процесі, дозволяє поліпшити якість
освіти і поставити його на більш високий конкурентоспроможної рівень.
У статті термін «інтерактивна технологія навчання» характеризується
комплексним підходом до створення, застосування, визначення всього освітнього
процесу і оволодіння знаннями в системі людина-машина, які взаємоповʼязані між
собою.
Аналізуючи матеріал статті можна визначити, що термін «інтерактивний»
говорить про здатність взаємодіяти і перебувати в режимі діалогу з будь-ким
(система людина-людина) або чим-небудь (система людина-машина). В статті
зазначається, що інтерактивне навчання – перш за все діалогове навчання, в
процесі якого відбувається взаємодія викладача і студента.
Автором відзначається, що при використанні інтерактивних технологій при
навчанні, викладач може впливати на студента як безпосередньо в прямому
контакті, так і віртуально, що часто використовується при дистанційних формах
навчання. У статті підкреслюється, що інноваційні технології, що впроваджуються у вищій школі, є всього лише одним з інструментів навчального процесу, головним же в навчальному процесі залишається викладач, в обовʼязки якого входить доцільно та грамотно застосовувати сучасні інформаційні технології.
Description:
Безрученков Ю. В. Інтерактивні технології: складова навчального процесу / Ю. В. Безрученков // Науковий вісник Донбасу : електрон. наук. фах. вид. / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільск - 2015. - № 1 (29). - Вип. 2. - Режим доступу : Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2017/N1-2(35-36)/buvsnp.PDF