| dc.contributor.author | Ігнатуша, А. Л. | |
| dc.date.accessioned | 2016-06-21T21:28:35Z | |
| dc.date.available | 2016-06-21T21:28:35Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | 37.035.6 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/878 | |
| dc.description | Ігнатуша А. Л. Національно-патріотичне виховання майбутніх вчителів / А. Л. Ігнатуша // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2015. – №7 (296). - Ч. 1. - С. 206 – 212. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкриваються загальні підходи до організації національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Виділено, що в основу системи національно-патріотичного виховання покладено ідею розвитку української державності, розвитку суспільства й нації в цілому. Форми й методи виховання базуються на українських народних традиціях, кращих надбаннях національної га світової педагогіки й психології. Виділяються загальні принципи та методи здійснення національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Підкреслюється, що майбутні вчителі повинні знати, які певні особливості національно-патріотичного виховання має кожний віковий етап. Наводиться приклад підходу О.Вишневського щодо вікових етапів здійснення процесу національно-патріотичного виховання. Представлено загальну систему організації навчально-вихованого процесу в коледжі для виконання завдань національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Вказується тематика напрямів та форм роботи, які повинні застосовувати майбутні вчителі в практиці роботи з дітьми різного віку. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | національно-патріотичне виховання | uk_UA |
| dc.subject | патріотизм | uk_UA |
| dc.subject | національна свідомість | uk_UA |
| dc.title | Національно-патріотичне виховання майбутніх вчителів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |