dc.contributor.author |
Ігнатуша, А. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-21T21:28:35Z |
|
dc.date.available |
2016-06-21T21:28:35Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
37.035.6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/878 |
|
dc.description |
Ігнатуша А. Л. Національно-патріотичне виховання майбутніх вчителів / А. Л. Ігнатуша // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2015. – №7 (296). - Ч. 1. - С. 206 – 212. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкриваються загальні підходи до організації національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Виділено, що в основу системи національно-патріотичного виховання покладено ідею розвитку української державності, розвитку суспільства й нації в цілому. Форми й методи виховання базуються на українських народних традиціях, кращих надбаннях національної га світової педагогіки й психології. Виділяються загальні принципи та методи здійснення національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Підкреслюється, що майбутні вчителі повинні знати, які певні особливості національно-патріотичного виховання має кожний віковий етап. Наводиться приклад підходу О.Вишневського щодо вікових етапів здійснення процесу національно-патріотичного виховання. Представлено загальну систему організації навчально-вихованого процесу в коледжі для виконання завдань національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Вказується тематика напрямів та форм роботи, які повинні застосовувати майбутні вчителі в практиці роботи з дітьми різного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
національно-патріотичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
патріотизм |
uk_UA |
dc.subject |
національна свідомість |
uk_UA |
dc.title |
Національно-патріотичне виховання майбутніх вчителів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |