Abstract:
У статті розкриваються загальні підходи до організації національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Виділено, що в основу системи національно-патріотичного виховання покладено ідею розвитку української державності, розвитку суспільства й нації в цілому. Форми й методи виховання базуються на українських народних традиціях, кращих надбаннях національної га світової педагогіки й психології. Виділяються загальні принципи та методи здійснення національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Підкреслюється, що майбутні вчителі повинні знати, які певні особливості національно-патріотичного виховання має кожний віковий етап. Наводиться приклад підходу О.Вишневського щодо вікових етапів здійснення процесу національно-патріотичного виховання. Представлено загальну систему організації навчально-вихованого процесу в коледжі для виконання завдань національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів. Вказується тематика напрямів та форм роботи, які повинні застосовувати майбутні вчителі в практиці роботи з дітьми різного віку.