dc.contributor.author |
Ільченко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Тарасова, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-30T06:59:12Z |
|
dc.date.available |
2021-06-30T06:59:12Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.091.31:376 – 056.313 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8405 |
|
dc.description |
Ільченко О. В. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту / О. В. Ільченко, В. В. Тарасова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С. 78-85. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкривається необхідність визначити пріоритетні напрямки мовленнєвої підготовки розумово відсталих дітей. Зазначаються основні форми роботи з дітьми якими рекомендовано оперувати для формування у дітей практичних мовленнєвих знань, вербальних дій та операції з мовленнєвими знаками, що зумовлюють не лише достатній рівень сформованості усного мовлення, але і будуть сприяти якісному оволодінню дитиною шкільних програм, зокрема з предметів мовленнєвого циклу. Звертається увага на те, що результати дослідження сформованості процесу розуміння мовленнєвих висловів різної структури дітьми дошкільного віку з легким ступенем розумової відсталості доводять, що мовленнєві дії особливо чітко проявляються під час сприймання дітьми з розумовою відсталістю складних логікограматичних конструкцій, розуміння яких вимагає обов’язкового врахування всіх семантичних компонентів висловлювання, що вимагає високого рівня сформованості процесу утримання всіх її складових. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мовленнєвий розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
порушення інтелекту |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
мова |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва функція |
uk_UA |
dc.title |
Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |