Abstract:
У статті розкривається необхідність визначити пріоритетні напрямки мовленнєвої підготовки розумово відсталих дітей. Зазначаються основні форми роботи з дітьми якими рекомендовано оперувати для формування у дітей практичних мовленнєвих знань, вербальних дій та операції з мовленнєвими знаками, що зумовлюють не лише достатній рівень сформованості усного мовлення, але і будуть сприяти якісному оволодінню дитиною шкільних програм, зокрема з предметів мовленнєвого циклу. Звертається увага на те, що результати дослідження сформованості процесу розуміння мовленнєвих висловів різної структури дітьми дошкільного віку з легким ступенем розумової відсталості доводять, що мовленнєві дії особливо чітко проявляються під час сприймання дітьми з розумовою відсталістю складних логікограматичних конструкцій, розуміння яких вимагає обов’язкового врахування всіх семантичних компонентів висловлювання, що вимагає високого рівня сформованості процесу утримання всіх її складових.
Description:
Ільченко О. В. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту / О. В. Ільченко, В. В. Тарасова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С. 78-85.