Abstract:
У статті схарактеризовано психолінгвістичні аспекти розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку. Розглянуто провідні ідеї фахівців різних галузей знань щодо походження мовної здатності, структури оволодіння мовленням та етапів побудови висловлювання, індивідуальної організації мовлення. Розкрито компоненти оволодіння мовленням та зв’язок мовленнєвого розвитку з розумовим, що особливо відчутно проявляється під час формування монологічного мовлення, під час якого відбувається логічне, послідовне та змістовне викладення думок.
Description:
Бондаренко Г. М. Психолінгвістичні аспекти розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку / Г.М.Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С.64-70.