| dc.contributor.author | Ларіонова, Н.Б. | |
| dc.date.accessioned | 2021-06-29T09:19:02Z | |
| dc.date.available | 2021-06-29T09:19:02Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.147:37.013.42:364.442 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8399 | |
| dc.description | Ларіонова Н. Б. Дискусійний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С.35-42. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано місце дискусійного методу у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників. Охарактеризовано його сутнісні особливості в організації формування професійної готовності на засадах особистісноорієнтованого, синергетичного і системного наукових підходів. Доведено, що дискусійний метод сприяє формуванню суб’єктності студента через засвоєння цілісної структури професійної діяльності (контекст з множинністю складових, предметний і соціальний зміст), забезпечує діалогово-діяльнісну форму і фасилітативну спрямованість управління, які максимально стимулюють навчально-професійну активність студента на основі сприяння й співробітництва з гарантованим отриманням якісного внутрішнього освітнього продукту. Розкрито потенціал дискусійного методу як поліфункціонального засобу формування ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів професійної готовності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | дискусійний метод | uk_UA |
| dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
| dc.subject | соціальний педагог | uk_UA |
| dc.subject | соціальний працівник | uk_UA |
| dc.title | Дискусійний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |