dc.contributor.author |
Ларіонова, Н.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-29T09:19:02Z |
|
dc.date.available |
2021-06-29T09:19:02Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147:37.013.42:364.442 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8399 |
|
dc.description |
Ларіонова Н. Б. Дискусійний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С.35-42. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано місце дискусійного методу у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників. Охарактеризовано його сутнісні особливості в організації формування професійної готовності на засадах особистісноорієнтованого, синергетичного і системного наукових підходів. Доведено, що дискусійний метод сприяє формуванню суб’єктності студента через засвоєння цілісної структури професійної діяльності (контекст з множинністю складових, предметний і соціальний зміст), забезпечує діалогово-діяльнісну форму і фасилітативну спрямованість управління, які максимально стимулюють навчально-професійну активність студента на основі сприяння й співробітництва з гарантованим отриманням якісного внутрішнього освітнього продукту. Розкрито потенціал дискусійного методу як поліфункціонального засобу формування ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів професійної готовності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
дискусійний метод |
uk_UA |
dc.subject |
професійна готовність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний педагог |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний працівник |
uk_UA |
dc.title |
Дискусійний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |