Abstract:
У статті обґрунтовано місце дискусійного методу у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників. Охарактеризовано його сутнісні особливості в організації формування професійної готовності на засадах особистісноорієнтованого, синергетичного і системного наукових підходів. Доведено, що дискусійний метод сприяє формуванню суб’єктності студента через засвоєння цілісної структури професійної діяльності (контекст з множинністю складових, предметний і соціальний зміст), забезпечує діалогово-діяльнісну форму і фасилітативну спрямованість управління, які максимально стимулюють навчально-професійну активність студента на основі сприяння й співробітництва з гарантованим отриманням якісного внутрішнього освітнього продукту. Розкрито потенціал дискусійного методу як поліфункціонального засобу формування ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів професійної готовності.
Description:
Ларіонова Н. Б. Дискусійний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С.35-42.