dc.description.abstract |
У статті розглянуті особливості організації навчально-виховного процесу на заняттях з англійської мови у позашкільному освітньому середовищі. Визначені переваги гурткової роботи, та означені її задачі, зокрема у викладанні іноземної мови. Встановлено, що позашкільна діяльність сприяє розвитку мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенцій учнів. Гурткові заняття характеризуються більшою гнучкістю, самодіяльністю та відповідністю інтересам учнів. Викладач гуртка має певну свободу у виборі форми проведення занять, організації роботи та контролю здобутих знань. З’ясовано, що одним з методів, який відповідає даним умовам є метод проектів. Розглянуто типологію навчальних проектів за Є. Полат та наведено методику поетапної реалізації роботи над проектом. У ході дослідження визначено, що проектна методика дозволяє інтегрувати у навчально-виховний процес різноманітні форми та види діяльності. Учні з різним рівнем володіння мовою роблять посильний внесок у спільну діяльність, таким чином до активної роботи залучаються всі без виключення учасники. У ході роботи над проектом учні здобувають практичні навички користування іноземною мовою, привчаються до роботи у колективі, мають можливість реалізувати свій творчий потенціал. Таким чином, проектна діяльність є невід’ємною складовою успішно організованої роботи з вивчення англійської мови та навчально-виховного процесу в цілому. |
uk_UA |