dc.description.abstract |
Стаття присвячена визначенню ролі презентації як результативного компоненту в організації самостійної роботи студентів при вивченні англійської мови. Розглянуто розвиток творчих здібностей особистості в сучасному освітньому просторі, які є ефективними з вживанням презентацій при захисті самостійної теми. В статті підкреслено що, самостійна робота – це індивідуальний пошук учбового матеріалу згідно теми вивчення, яка надає змогу студентам проявити креативність. В роботі приділяється увага креативності, яка є не лише пошуком новітніх, неординарних ідей але й доречним вживанням вже вивченого матеріалу. Незважаючи на велику кількість проектних методів, пов’язаних з говорінням, письмом та іншими комунікативними підходами до оволодіння іншомовним спілкуванням, не аби яку популярність набув презентативний метод, який розглядається як основний компонент при підготовці самостійної роботи.
Стаття висвітлює той факт, що така діяльність навчає студентів публічному виступу, володіти аудиторією, адекватно реагувати на критику, відповідати на провокативні питання та реагувати на різноманітні ремарки з почуттям гумору. Найголовніше в презентативній роботі – є результат, яким задоволенні обидві сторони: виступаюча та оцінююча.
В статті визначено роль слайдів, як візуальних посібників, які привертають увагу студентів, розвиваючи довгострокову пам'ять, і спонукають до креативного підходу у виборі матеріалу для демонстрування.
Також в статті приділено увагу можливість використання комп’ютерних технологій, притаманних сучасній молоді, під час дистанційного навчання або навчання за індивідуальним графіком. |
uk_UA |