dc.description.abstract |
У статті розкриваються особливості мови медіа, а саме аналізуються характеристики елементів англомовних заголовків, що використовуються відомими інформаційними ресурсами BBC та CNN. Для демонстрації лексичних особливостей заголовків англомовних новин в дослідженні використовувалися метод випадкової вибірки і порівняльний метод. Засоби масової інформації є основою для розвитку мовної ситуації, а газетні заголовки можуть створювати нові поняття в рамках публіцистичного та розмовного стилів, адже новини висвітлюють політичні, військові, економічні, соціальні та культурні події. Стилістично забарвлена лексика, граматика і вимова впливають на мовні звички. Мова ЗМІ – це не тільки корпус текстів, що функціонують у сфері масової комунікації, а й стійка внутрішньомовна система, що характеризується певним набором лінгвістичних властивостей. У цій системі основними особливостями є співвідношення аудіовізуальних і вербальних елементів, які є унікальними для кожного типу засобів масової інформації: телебачення, друкованих ЗМІ або інтернет-видань. Актуальність дослідження зумовлена проблемою інтерпретації текстів новин та їх впливу на глядача. Охарактеризовано найрозповсюдженіші лексичні одиниці, проаналізовано їх виразність та визначено місце, яке вони займають в реченні чи фразі. Розкрито атрибутивну функцію іменників у заголовках новин. Проілюстровані приклади лексичної своєрідності в заголовках показують, що заголовкам притаманні різноманітні лексичні засоби – від атрибутивних груп до чисел та абревіатур. Серед найпоширеніших засобів є застосування слів, що використовуються для вираження лаконічності. |
uk_UA |