Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Становлення та розвиток залізничної інфраструктури Станиці Луганської (1898–1945)

Show simple item record

dc.contributor.author Рубан, М.Ю.
dc.contributor.author Белицький, П.В.
dc.date.accessioned 2021-06-22T12:57:13Z
dc.date.available 2021-06-22T12:57:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 930.1:621-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8342
dc.description Рубан М. Ю. Становлення та розвиток залізничної інфраструктури Станиці Луганської (1898–1945) / М.Ю.Рубан,П.В.Белицький // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Історичні науки. - 2021. - № 4 (342), червень. – С.159-175. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено спробу дослідити історичні обставини становлення та розвитку залізничної інфраструктури Станиці Луганської (1898– 1945 рр.) – селища, яке на тлі загострення військового протистояння на Донбасі стало ключовим логістичним центром у безпосередній близькості до лінії розмежування. На підставі комплексного аналізу джерел та наукової літератури доведено, що будівництво залізниць на Донбасі здійснило фундаментальний вплив на економічний розвиток та становлення транспортної інфраструктури Станиці Луганської. З’ясовано, що посадочна платформа Кіндрашівська, яка склала основу формування першої вузлової станції, була споруджена при будівництві гілки Луганськ – Міллєрове всередині 1890-х рр. на території прилеглого до Станиці хутору Кондрашов. Проаналізовано історію заснування та довоєнного періоду розвитку ремонтно-експлуатаційних підприємств станції КіндрашівськаНова. У середині 1930-х рр. на тлі будівництва вугільної надмагістралі Москва – Донбас на території Станиці Луганської була закладена ключова інфраструктура залізничного селища та вузлових підприємств другої станції Кіндрашівська, яка використовується для забезпечення перевізного процесу до нашого часу. Вважаємо, що подальше дослідження запропонованої теми потребує з’ясування широкого кола питань щодо господарської діяльності, а також технологічного розвитку підприємств місцевих станцій на підставі матеріалів малодоступних нині фондів Державного архіву Луганської області та Луганської дирекції залізничних перевезень Донецької залізниці. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries історичні науки;
dc.subject Станиця Луганська uk_UA
dc.subject залізниці uk_UA
dc.subject Кіндрашівська, Донецька залізниця uk_UA
dc.subject локомотивне депо uk_UA
dc.title Становлення та розвиток залізничної інфраструктури Станиці Луганської (1898–1945) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account