Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії

Show simple item record

dc.contributor.author Бєлікова, О.Ю.
dc.contributor.author Бурцева, О.Є.
dc.contributor.author Хороших, В.В.
dc.date.accessioned 2021-06-09T11:22:13Z
dc.date.available 2021-06-09T11:22:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 339.138:658.62:330,341.1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8254
dc.description Бєлікова О. Ю. Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії / О.Ю.Бєлікова,О.Є.Бурцева,В.В.Хороших // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2020. - №3 (61). – С.131-138. uk_UA
dc.description.abstract У статті було розглянуто стратегічні напрямки розвитку підприємницьких стратегій відповідно до концепції життєвого циклу товару. Розглянуто підходи науковців до формування етапів життєвого циклу товарів підприємства. На підставі аналізу наукових досліджень узагальнено основні характеристики маркетингу в залежності від стадії життєвого циклу товару. З'ясовано, що на різних етапах життєвого циклу товару підприємство приймає певні управлінські рішення щодо основних напрямів його діяльності. Узагальнено напрямки діяльності підприємства відповідно до стадій життєвого циклу товару за такими критеріями як ключова стратегія, система управління, технічний розвиток, виробництво, персонал, економіка та фінанси, маркетинг. Досліджено та узагальнено стратегічну політику підприємства відповідно до життєвого циклу товару. Доведено, що визначальним при розробці стратегії підприємства є інноваційна спрямованість його діяльності, яка характеризується інноваційним, виробничо-збутовим, ринковим потенціалами. У статті проведено АВС-аналіз діяльності про- мислового підприємства та зроблено висновки стосовно використання товарних ресурсів підприємства. На підставі проведеного аналізу та виходячи зі ступеня готовності підприємства вести інноваційну діяльність на різних етапах ЖЦТ зроблено висновки про варіанти стратегічної поведінки підприємства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject життєвий цикл товару uk_UA
dc.subject ресурси uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject аналіз товарних ресурсів uk_UA
dc.subject інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject інноваційна стратегія uk_UA
dc.title Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account