dc.contributor.author |
Ковпак, О.С. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-31T07:40:10Z |
|
dc.date.available |
2021-05-31T07:40:10Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.018.43(477)"1950-1980" |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8175 |
|
dc.description |
Ковпак О. С. Соціально-історичні передумови розвитку заочної педагогічної освіти в Україні (50-80-ті рр. XX ст.) / О.С.Ковпак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. –159-165. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначені та проаналізовані соціально-економічні передумови розвитку заочної педагогічної освіти в Україні 50-80-х рр. XX ст. Доведено, що в 50-х рр. XX ст. заочна педагогічна освіта набула швидкого розвитку. Це пов’язано зі складною післявоєнною соціально- економічною ситуацією й дефіцитом педагогічних кадрів. Протягом 50-80-хх рр. XX ст. вона продовжувала інтенсивно розвиватися, оскільки прискорення науково-технічного прогресу зумовило необхідність розширення загальноосвітніх закладів, а заочна освіта була економічно вигідною та ефективною. У статі підкреслено, що особливістю розвитку заочної педагогічної освіти досліджуваного періоду була її заідеологізованість та спрямованість на служіння комуністичній владі. У висновку зазначено, що протягом досліджуваного періоду заочна педагогічна освіта удосконалювалася й нарівні з денною формою навчання стала важливим джерелом підготовки педагогічних кадрів в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
заочна педагогічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
соціально- історичні передумови |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні кадри |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-історичні передумови розвитку заочної педагогічної освіти в Україні (50-80-ті рр. XX ст.) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |