dc.contributor.author |
Шевчук, О.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-31T06:17:46Z |
|
dc.date.available |
2021-05-31T06:17:46Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 316.613.434:004.738.5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8172 |
|
dc.description |
Шевчук О. Б. Аналіз архітектури сучасних інтелектуальних та експертних навчаючих систем (огляд II) / О.Б.Шевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – 125-134. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті показано, що розвиток інформаційних технологій, теорії штучного інтелекту привели до розробки другого покоління експертних навчаючих систем, в яких починають використовуватись: глибинні знання; мультимедійні засоби; web-технології; навчання на основі розподіленого знання та ін.. Установлено, що основним базовим типом архітектури інтелектуальних, експертних та експертних навчальних систем другого покоління є розподілені гібридні системи, які будуються на п’яти основних кібернетичних принципах: розподіленості;повнофункціональності; універсальності; відкритості і стандартизації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
педагогічні технології навчання |
uk_UA |
dc.subject |
експертна навчаюча система |
uk_UA |
dc.subject |
архітектура системи |
uk_UA |
dc.subject |
кібернетичні принципи |
uk_UA |
dc.subject |
проектування |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз архітектури сучасних інтелектуальних та експертних навчаючих систем (огляд II) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |