| dc.contributor.author | Шевчук, О.Б. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-31T06:17:46Z | |
| dc.date.available | 2021-05-31T06:17:46Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 316.613.434:004.738.5 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8172 | |
| dc.description | Шевчук О. Б. Аналіз архітектури сучасних інтелектуальних та експертних навчаючих систем (огляд II) / О.Б.Шевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – 125-134. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті показано, що розвиток інформаційних технологій, теорії штучного інтелекту привели до розробки другого покоління експертних навчаючих систем, в яких починають використовуватись: глибинні знання; мультимедійні засоби; web-технології; навчання на основі розподіленого знання та ін.. Установлено, що основним базовим типом архітектури інтелектуальних, експертних та експертних навчальних систем другого покоління є розподілені гібридні системи, які будуються на п’яти основних кібернетичних принципах: розподіленості;повнофункціональності; універсальності; відкритості і стандартизації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | педагогічні технології навчання | uk_UA |
| dc.subject | експертна навчаюча система | uk_UA |
| dc.subject | архітектура системи | uk_UA |
| dc.subject | кібернетичні принципи | uk_UA |
| dc.subject | проектування | uk_UA |
| dc.title | Аналіз архітектури сучасних інтелектуальних та експертних навчаючих систем (огляд II) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |