dc.contributor.author |
Лампо, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-27T13:00:49Z |
|
dc.date.available |
2021-05-27T13:00:49Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.01531:7 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8160 |
|
dc.description |
Лаппо В.В. Передумови використання ресурсів мережі Інтернет в якості засобів духовно-морального виховання студентів класичного університету / В.В.Лампо // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – С.70-78. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті порушено проблему пошуку нових засобів духовного виховання студентів вищої школи. Здійснено спробу довести, що Інтернет-ресурси можуть залучатись в освітній процес не лише в якості навчального забезпечення, але й як засоби духовного виховання. Відзначено, що у студентів необхідно формувати інтерес до ресурсів мережі Інтернет, які містять інформацію здатну збагатити духовний світ особистості. Провідна роль в означеному процесі надається куратору студентської групи. З-поміж Інтернет-ресурсів, що мають значний виховний вплив, виокремлено електронні бібліотеки, віртуальні музеї, Інтернет-версії освітніх телеканалів, соціальні мережі, сайти навчальних закладів. Автор наголошує, що ефективність застосування Інтернет- ресурсів в якості засобів духовного виховання студентів можливе за дотримання низки педагогічних умов. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
духовно-моральне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
духовний розвиток особистості |
uk_UA |
dc.subject |
засоби виховання |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний ценз |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет-ресурси |
uk_UA |
dc.subject |
виховний зміст сайту |
uk_UA |
dc.title |
Передумови використання ресурсів мережі Інтернет в якості засобів духовно-морального виховання студентів класичного університету |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |