Abstract:
Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх вчителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у загальноосвітніх школах. Розкривається значущість інтегрованих уроків які відкривають широкі можливості для поліхудожнього розвитку учнів і є тим самим духовним середовищем, у якому реалізується свобода творчості вчителя. Описуються основні напрямки роботи вчителів-практиків, а також методи збирання, аналізу та узагальнення принципів інтеграції в освітньому процесі навчання музичному мистецтву.
Description:
Застосування принципів інтеграції в освітньому процесі навчання музичному мистецтву / І. А. Мурсамітова, Т. В. Гарбузюк // Інформаційні технології в наукових дослідженнях і навчальному процесі : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (14–16 листопада, 2012 р.) / ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Луганськ : Вид-во ЛНУ ім. Тараса Шевченка, 2012. – С. 91– 94