Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Соціально-педагогічна діагностика готовності молоді з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до самостійного життя у відкритому суспільстві

Show simple item record

dc.contributor.author Литвинова, Н.А.
dc.date.accessioned 2021-05-18T09:15:29Z
dc.date.available 2021-05-18T09:15:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 37.013.42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8017
dc.description Литвинова H. А. Соціально-педагогічна діагностика готовності молоді з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до самостійного життя у відкритому суспільстві / Н.А.Литвинова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.105-117. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізується процес соціально-педагогічної діагностики, сформульовано соціально-етичні вимоги - принципи діагностики: принцип об’єктивності, принцип верифікації соціальної інформації, принцип клієнтоцентризму, принцип причинної обумовленості, принцип конфіденційності, принцип організації моніторингу, принцип «Не нашкодь!». Стаття містить алгоритм методу заповнення «соціальної історії клієнта», який ґрунтується на зборі інформації про молоду людину, яка знаходиться на етапі переходу до самостійного життя. Представлено визначальні критерії готовності молодих людей з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до незалежного проживання: молода людина підтримує стосунки з прийомними батьками/батьками-вихователями після виходу із прийомної сім’ї, має професію відповідно до своїх інтересів і здібностей, стабільний прибуток, має соціальні та життєві навички, вміє формувати довготривалі стосунки з оточуючими, готова до сімейного життя та виховання власних дітей, розуміє важливість біологічної родини, підтримує стосунки з біологічними батьками та родичами за умови, якщо ці стосунки не шкодять молодій людині. Розкрито методику діагностики готовності молоді до самостійного життя у відкритому суспільстві. Методика складається з чотирьох блоків: «Самопоміч», «Комунікабельність», «Освіта», «Соціалізація». До кожного блоку розроблено по п’ять показників ступеня готовності молоді з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до самостійного життя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject молодь з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна діагностика uk_UA
dc.subject самостійне життя uk_UA
dc.title Соціально-педагогічна діагностика готовності молоді з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до самостійного життя у відкритому суспільстві uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account