Abstract:
Стаття присвячена розгляду аспектів сервісної діяльності як частини культури
обслуговування в закладах ресторанного господарства. У статті розкриваються основні чинники та особливості сервісної діяльності на підприємстві, наводиться аналіз головних проблем розвитку сервісу й культури в сучасних ринкових умовах ресторанного господарства.
Description:
Безрученков Ю. В. Сервісна діяльність як частина культури на підприємствах ресторанного господарства / Ю. В. Безрученков // Рекреаційно-туристичний потенціал регіонів України : сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15–16 травня 2019 р.). – Луцьк : Терен, 2019. – С. 64-67.