dc.contributor.author |
Крошка, С. |
|
dc.contributor.author |
Ткаченко, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-18T18:34:24Z |
|
dc.date.available |
2021-04-18T18:34:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7757 |
|
dc.description |
Крошка С. Організація безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. Крошка, Л. Ткаченко // Збірник статей за матеріалами VІII Міжнар. наук.-практич. онлайн-конф. / За ред. проф. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. - Слов’янськ, 2021. - С. 242–248. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено, що інклюзивне навчання передбачає створення рівних умов і доступу до навчання для всіх без винятку дітей. Частиною включення є розробка певної системи освітніх послуг, зокрема підбір та закупівля спеціальних товарів, серед яких є і корекційне обладнання, і створення безбар’єрного середовища в закладі освіти. Територія закладу освіти та ресурси місцевої громади також є цінними складовими для створення безпечного та інклюзивного середовища. Впровадження концепції інклюзивного навчання базується на принципах універсального дизайну. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Організація безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |