| dc.contributor.author | Крошка, С. | |
| dc.contributor.author | Ткаченко, Л. | |
| dc.date.accessioned | 2021-04-18T18:34:24Z | |
| dc.date.available | 2021-04-18T18:34:24Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7757 | |
| dc.description | Крошка С. Організація безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. Крошка, Л. Ткаченко // Збірник статей за матеріалами VІII Міжнар. наук.-практич. онлайн-конф. / За ред. проф. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. - Слов’янськ, 2021. - С. 242–248. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті визначено, що інклюзивне навчання передбачає створення рівних умов і доступу до навчання для всіх без винятку дітей. Частиною включення є розробка певної системи освітніх послуг, зокрема підбір та закупівля спеціальних товарів, серед яких є і корекційне обладнання, і створення безбар’єрного середовища в закладі освіти. Територія закладу освіти та ресурси місцевої громади також є цінними складовими для створення безпечного та інклюзивного середовища. Впровадження концепції інклюзивного навчання базується на принципах універсального дизайну. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.title | Організація безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |