Abstract:
У статті визначено, що інклюзивне навчання передбачає створення рівних умов і доступу до навчання для всіх без винятку дітей. Частиною включення є розробка певної системи освітніх послуг, зокрема підбір та закупівля спеціальних товарів, серед яких є і корекційне обладнання, і створення безбар’єрного середовища в закладі освіти. Територія закладу освіти та ресурси місцевої громади також є цінними складовими для створення безпечного та інклюзивного середовища. Впровадження концепції інклюзивного навчання базується на принципах універсального дизайну.
Description:
Крошка С. Організація безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. Крошка, Л. Ткаченко // Збірник статей за матеріалами VІII Міжнар. наук.-практич. онлайн-конф. / За ред. проф. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. - Слов’янськ, 2021. - С. 242–248.