| dc.contributor.author | Міронов, Р. А. | |
| dc.date.accessioned | 2021-04-01T11:38:00Z | |
| dc.date.available | 2021-04-01T11:38:00Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.018-057.87:004.738.5 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7714 | |
| dc.description | Міронов Р. А. Філософські засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти / Р. А. Міронов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 75-89. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню філософського підходу до визначення феномену готовності взагалі, та готовності до психотерапевтичної діяльності зокрема. Охарактеризовано сутнісні визначення основних структурних компонентів досліджуваного поняття:«готовність»,«діяльність», «професійна діяльність», «психотерапевтична діяльність».З позицій єдності і взаємодії філософії та психології щодо вивчення окремих соціально-психологічних феноменів, визначено готовність як цілеспрямоване вираження особистості, що включає свідомість, її найвище виявлення - самосвідомість, цілі, мотиви, переконання, погляди, вольові та інтелектуальні якості. Розглядаючи амбівалентність розумінь поняття «готовність до професійної діяльності», представлені основні узагальнюючі підходи. За допомогою застосування філософських методів, визначенні компоненти та ознаки готовності психологів до психотерапевтичної діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | готовність | uk_UA |
| dc.subject | психотерапевтична діяльність | uk_UA |
| dc.subject | психологія | uk_UA |
| dc.subject | заклади середньої освіти | uk_UA |
| dc.title | Філософські засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |