Abstract:
Статтю присвячено вивченню філософського підходу до визначення феномену готовності взагалі, та готовності до психотерапевтичної діяльності зокрема. Охарактеризовано сутнісні визначення основних структурних компонентів досліджуваного поняття:«готовність»,«діяльність», «професійна діяльність», «психотерапевтична діяльність».З позицій єдності і взаємодії філософії та психології щодо вивчення окремих соціально-психологічних феноменів, визначено готовність як цілеспрямоване вираження особистості, що включає свідомість, її найвище виявлення - самосвідомість, цілі, мотиви, переконання, погляди, вольові та інтелектуальні якості. Розглядаючи амбівалентність розумінь поняття «готовність до професійної діяльності», представлені основні узагальнюючі підходи. За допомогою застосування філософських методів, визначенні компоненти та ознаки готовності психологів до психотерапевтичної діяльності.
Description:
Міронов Р. А. Філософські засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти / Р. А. Міронов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 75-89.