Abstract:
У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності. Аналіз сучасних наукових досліджень дозволив класифікувати інформаційно-комунікативні технології (функціонально орієнтовані технології; предметно орієнтовані технології; проблемно орієнтовані технології).
Розглянуто групи, етапи та рівні підготовки майбутніх викладачів до їх використання.
Визначено педагогічні технології («навчання в співробітництві», метод проектів, проблемне й різнорівневе навчання; індивідуально- орієнтоване та особистісно-орієнтоване навчання; дистанційне й віртуальне навчання в відкритій освіті), які тісно пов’язані з ЖТ.
Description:
Котєнєва I. С. Про актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності / І. С. Котєнєва, В. І. Батуленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 55-62.