Abstract:
У статті окреслено актуальність проблеми соціалізації старшокласників в умовах профільного навчання. Подано результати дослідження достатності відповідних знань старшокласників і їх самооцінки щодо вміння взаєморозуміння і співпраці як важливого аспекту соціалізації. Автор характеризує процес формування у старшокласників соціальної компетентності як обов’язкову умову соціалізації і представляє цей процес у вигляді моделі, що складається із змістового, діяльнісного і результативного блоків. Представлено можливі шляхи формування соціальної компетентності старшокласників і роль вчителя у цьому процесі. Досягнення окреслених цілей реалізується через засвоєння учнями соціальних знань, а також умінь, що набуваються у процесі діяльнісного підходу в умовах профільного навчання.
Description:
Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти соціалізації старшокласників в умовах профільного навчання / Г. О. Васьківська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 6-11.