| dc.contributor.author | Ваховський, М. Л. | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-24T11:32:00Z | |
| dc.date.available | 2021-03-24T11:32:00Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.013.74 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7631 | |
| dc.description | Ваховський M. Л. Діяльність Усесвітньої ради співтовариств з порівняльної освіти як чинник розвитку порівняльно-педагогічних досліджень/ М. Л. Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 271-282. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті на основі аналізу матеріалів XIV та XV Всесвітнього конгресів з компаративної освіти показано вплив Усесвітньої ради співтовариств з порівняльної освіти (World Council of Comparative Education Societies) на проблематику та характер сучасних порівняльно-педагогічних досліджень. Підкреслено, що в фокусі уваги сучасної порівняльної освіти знаходяться не лише педагогічні, а й політичні, соціальні, економічні аспекти освітньої діяльності. Ця ситуація надзвичайно актуалізує міждисциплінарні наукові розвідки у галузі освіти. Встановлено, що найбільш важливими проблемами, до яких прикута увага педагогів-компаративістів світу, є: методологія й методи порівняльни досліджень; освіта в контексті глобалізації й інформаційних тенологій; збагачення міжнародного порівняльно-педагогічного дискурсу педагогічними ідеями й концептами різни цивілізацій. Виявлено тенденцію до виходу на перший план у порівняльній педагогіці питань, що в минулому були периферійними. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | всесвітні товариства | uk_UA |
| dc.subject | порівняльна освіта | uk_UA |
| dc.subject | глобалізація | uk_UA |
| dc.subject | міждисциплінарні дослідження | uk_UA |
| dc.title | Діяльність Усесвітньої ради співтовариств з порівняльної освіти як чинник розвитку порівняльно-педагогічних досліджень | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |